Ännu en dag

Så har den här dagen oxå börjat lida mot sitt slut, d går verkligen fort(fast ändå långsamt) när d finns saker man måste göra o alla gånger kanske inte vill göra. Nu har jag iaf hunnit med en hel del läsning, men e ännu inte klar. Att det kan finnas så många olika delar i mikroekonomi, man blir helt slut av alla diagram, förkortningar, formler m.m. Det jag insett under tiden vi vi haft mikro o makro e att jag inte kommer att satsa på en karriär inom nationalekonomi, då man får väl se d som en positiv sak under denna period som känts otroligt lång.

Insåg nyss att jag under helgen kommer att behöva göra en stor städning i lägenheten o framför allt i badrummet. Ta hand om badrumsskåpet o slänga de krämer som man inte använt på bra länge o har gått förbi sina bäst för datum. Har dessutom bestämt mig för att jag ska byta plats på lite grejor, tror d blir bättre så. Men även övriga lägenheten, låter som den e jättestor men e bara 28 kvm inkl badrummet, behöver en städas. Så d blir helt enkelt en vårstädning. 

Nu ska jag återgå till mitt pluggande...... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0