En tidig dag

Imorrse var man tvugen att ta sig upp tidigt för 08.00 skulle jag möta upp Johanna, Wiveca o Isabelle för att gå o göra en tenta. Hade inte fått mkt sömn under natt, hade problem me o somna o låg o vred o vände på mig. Så upp gällde det att ta sig, även om d var segt kom jag till sist upp o fick i mig lite frukost. Min mage har varit lite ¨krånlig¨ på slutet men jag kunde iaf få i mig lite, vilket e bra när man ska skriva tenta i 5 timmar.
Vet inte vad jag ska säga om hur d gick, tenta i sig kändes svår, men jag svarade på det jag kunde o ordbajsade en del så hoppas på att det går bra.

Efter det gick jag hem o käkade lunch smatidigt som jag kikade på på Days of our lifes, lite speciell serie men man fastnar lätt o vill vet hur d ska gå. Sen satt jag o somnade i soffan för jag va så trött, så gick då o la mig i sängen o sov nån timme. Tills mamma ringde o väckte mig =)! Därefter var jag tvungen o ta mig till ICA. Kom hem där ifrån o slängde mig i soffan igen o kikade lite TV, medans jag väntade på att räkorna skulle tina som stod på menyn till middan idag. Johanna om du läser detta så går Private Practice nu förtiden på fredagar kl 17.30 på TV4, vi pratade ju om det igår. Efter d fixade jag mat o har under kvällen kikat på TV, så himla skönt o bara kunna ta d lugnt ibland. Har dock hostat en hel del under kvällen, så e rädd att förkylningen jag trodde va på väg bort bara har blivit värre. Vi får se hur det blir. Sitter nu framför datorn o kikar runt lite samtidigt som jag lyssnar till lite gamla goda Guns´n´Roses låtar, min bror skulle vara så förvånade just nu. Men jag har en otroligt bred musiksmak o gillar det mesta o man har sina perisoder då det ena spelas mer än det andra.

Har insett att det inte alls har blivit några inlägg om inredning, men det ska d bli ändring på nu minsann. Jag har ett stort intresse för inredning o det gräver mig fortfarande att jag missade årets Möbelmässa i Älvsjö. Men jag hade självklart tenta just då, nog för att det håller på flera dagar men hade tentan på lördagen o ver tvungen o plugga dagarna innan. Då min pappa är i möbelbranschen  har jag ett nästan medfött intresse, som jag tackar för =) Så nu kommer d dycka upp lite inrednings-inlägg lite nu o då.

Håller på att ladda ner några avsnitt av Sex & The City, tänkte kika på d tills jag e trött. Påminelse: Sex & he City börjar gå på TV3 igen den 16 april kl 22.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0