Gomorron

Det e ju nästan fortfarande morgon iaf, även om jag varit vaken o uppe ett tag. Kollade på Vakna med Elin Kling samtidigt som jag käkade frukost. För att sen dra på mig mjukis kläder o starta datorn o kolla in det senaste The Hills avsnittet.
Där händer det mkt nu, Lauren, Lo o Audrina har flyttat till ett hus. Jeg menar vem skulle inte vilja flytta till ett hus dessutom e det i Hollywood. Ett hus me det lite gästhus på baksidan, som Audrina bor i, som ligger brevid poolen. Lo o Lauren bor i själva huset. Justin e tillbax o Stephen lika så. Man fick för första gången se Brodys flickvän vilket så snällt skaffade när Lauren var i Paris o hans skulle vänta på henne o sakna henne så. Men det gick som det gick, tycker mest synd om Lauren som verkligen trodde att när hon kom hem så skulle de försöka igen o va tillsammans. Man såg att hon tog lite illa vid sig när Cora, som hon heter, kom på deras inflyttningsfest men hon ville inte visa det. Oj, det vart mkt om det. Att man kan vara så inne i nån annans liv, en person man inte känner. Men det kankse e för att man verkligen kommer dom så nära in på då kamrorna e me i stort sett hela tiden. Så lever dom livet man lite drömmer om oxå!
Det får iaf mig o tänka att va kul det skulle vara o flytta till nåt större o dela me några mysiga kompisar. Men nu har man vant sig vid att vara själv o kunna gå efter sin egen klocka. Inte behöva tänka på andra när man lagar mat, sover, kikar TV, ja ni fattar vad jag menar. Så det skulle ha sina för och nackdelar.

Ska nu försöka bestäma mig för hur jag ska lägga upp min dag, har en del jag vill hinna me innan det blir kväll o Johanna kommer. Vi hörs senare, ha det bra tills dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0