långtråkigt

Idag går d lite segt men imorrse var jag tvungen att ta mig upp hade tvättstugan o d var mer kläder än jag trodde. Men nu e ju allt nytvättat o i garderoben igen, d e bra. Men skulle vilja köpa en del nya kläder me lite mer färg, känns att e behövs nu till våren som börjar komma. Idag e det soligt o fint ute, men själv sitter man inne o pluggar. Mikro-häftet börjar bli tråkigt nu, inte för att d nån gång har varit roligt. Ska ta mig igenom det fler gånger idag dock :( o får se om d blir någar uppgifter oxå kanske. Men nu ska jag återgå till pluggandet......

Kommentarer
Postat av: Anonym

plugg är inte et roligaste . men lycka till i allafall! :)

kommentera gärna min blogg också
Saraviktoriaa.blogg.se

2008-04-03 @ 15:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0