Nu ska vi....

...fortsätta där vi lämnade det sist, vilket blir tisdag. Så alltså i tisdags så kämpa jag mig upp för jag kände att jag måste ta mig till föreläsningen. Käka frukost framför TVn o Vakna med The Voice o samtidigt göra mig iordning. Johanna skulle komma något tidigare för att lämna min skjorta som äntligen kommit. Det avr nämligen hon som beställt den samtidigt som hon betsällde sin jacka o på så vis sparade vi en fraktkostnade, så himla smarta vi e =) Hon kom o jag var inte riktigt klar men skyndar mig så vi ska hinna till föreläsningen. Det känns som att jag typ alltid e sen, sorry Johanna för det. Iaf vi kommer till skolan i vid salen vi ska vara i är det precis tomt men vi tänker att vi bytt sal, så jag ringer Wiveca för att se vart vi ska va. Då berättar hon den goda nyheten att förläsningen e flyttad till 13.15, vilket både jag o Johanna missat totalt. Måttligt glada börjar vi vandra hemåt för att sätta oss hemma o plugga istället. Faktiskt så gör vi det oxå, vi kommer igång me uppgifterna i övningsboken o snart har vi gjort flera sidor. Vi var riktigt stolta över oss själva.
Johanna skulle till optikerna för att kolla att hennes provlinser satt bra o sen betsälla linser. Så in till stan o vi båda hade inte tänkt o handla nåt. Men vi betsämmde oss för att nu skulle vi hitta den där skoaffären vi undrat över ett tag o det gjorde vi. Vilken underbar affär, vi vart kära båda två. Så nu har vi en ny favorit affär. Där var det rea o även de skor som var på ordinare pris var inte dyra, vilket vi hade trott innan. Så jag kunde inte låta bli, utan det blev dessa pumps:
                     image44

Efter det gick vi hem o pluggade ännu mer innan vi började me vår TV-kväll som e från 19.30 till 23.25, det är inte illa. Men det e ju en massa bra program som går på tisdagar.

Igår hade jag tvättstugan på förmiddan o sen vid ett kom Johanna ner o vi pluggade lite mer genom att göra fler uppgifter. När vi började känna att vi fick lite svårt o koncentrara oss, så åkte vi o träna. Först en tur förbi IKEA där Johanna skulle handla till sin mamma. Sen ett ¨arm-pass¨ på gymmet. För sen en kväll med lite mer pluggande, vert inte jätte mkt. Dessutom var det final nr 2, i Jönköping o efter en ganska jämn match så vart det LHC som åkte därifrån med en seger. Sen packade jag oxå för hemfärden idag till Linköping. 

Idag har jag o Johanna  varit o tränat på morgonen eller vad amn säger om 09.50. Det avr inte så mkt folk på gymmet vilket var skönt. VI körde ett ¨ben-pass¨ o kämpade på riktigt bra. Vi kommer nog vara ganska bra till sommaren. Dét är skönt när man känner at´t det går framåt, när man kan ta tyngre vikter på maskinerna än innan. Nu ska jag käka o sen ducsha av mig o sen slänga iväg till tåget. Så min eftermiddag kommer jag spendera på tåg, så då blir det inga uppdateringar under den tiden. Ska föröska få nåt under helgen, men på söndag åker jag på kryssning me Birka Paradise. Min mormor fyller 75 år o bjuder, tack mormor det är vi glada för. SÅ då blir det en massa god mat =)
               image45

Ha en bra helg alla, så får vi se när nästa inlägg blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0