Nu var d riktigt länge sen, igen.....

Har varit mkt o göra o sen har denna sida har varit nere för uppdateringar. Så nu e det igång igen o jag ska försöka komma igång me bloggandet igen ;).
 
Så för påsken åkte jag hem till Linköping o det var super skönt o komma hem lite o bli lite ompysslad. Till skillnad från när man är här hemma i v-ås o man får ta hand om sig själv o göra allt själv. Oxå att känna att jag kunde slappna av var nåt jag verkligen behövde, för det hade jag inte känt på bra länge innan o har varit riktigt stressad även om jag inte visat det eller riktigt varit medveten om det själv vid alla tillfällen. Men kände då att att jag kunde slappna av o tänka på annat än skolan för en stund. Hade dock tenta onsdagen efter påsk så helt fri från skolan var jag tyvärr inte. Det blev heller inte lika mkt pluggande som jag tänkt mig. O tentan kändes sådär, så nu e d bara vänta o se hur d går.

Resten av förra veckan var en blandning av pluggande(då jag hade en tenta på lördagen oxå), försöka hinna me träning, bilbesiktning =), umgås me Johanna( det är alltid skönt o bara ¨hang out¨ me dig varsig d e hemma eller en sväng ner på stan) o kika TV o snacka skit m.m. O sen var den veckan slut.

Nu e vi inne på en ny o den har börjat med en helt ny kurs, Grundkurs i Ekonomistyrning, som jag tror kan blir bättre än d tidigare vi haft. Det blir lite mer användning av siffror, bokslut, balansräkning m.m. Det akn nog blir rirktigt bra men ska inte säga för mkt innan vi kommit in mer i ämnet. Men d e så d känns just nu iaf.
Har dock lyckats dra på mig en förkylning, me feber o huvudvärk, som tryker på hela tiden. Just nu när jag verkligen inte har tid heller, har omtenta i Mikro på fredag o behöver verkligen plugga men me mitt huvud just nu så går det inte så bra. Men proppar i mig Ipren o försöker, men det går lite sakta framåt.

Nu måste jag göra mig iordning för ska snart träffa Johanna utanför för att gå till ICA o ihandla inför kvällens TV kikande. Vi insåg igår att den kommer bli lång, betsående av:
Vänner
So You Think You Can Dance
The Starter Wife
Christine
Brothers & Sisters

Men ska nu ta göra mig iordning för att sedan gå iväg......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0