Nu var det ny vecka

Så hade en ny vecka börjat, måndag igen. Förra veckan försvann bara, den gick så himla snabbt. Men det var nog för det där jäkla grupparbetet, som tog sin tid.
Helgen försvann den lite oxå, men fick lite gjort iaf. Städa min garderob, så nu e det mer ordning o slängde lite men inte så mkt. Kanske för att man har svårt att göra sig av me saker o tänker att ja, men det kan jag använda till det o det. Sen om det blir så eller inte får man väl se, oftast blir det nog inte men men. Nu är det gjort iaf o känns ritkgit bra. Sen har det inte hänt så mkt mer, vart mkt pollen ute så har inte kunnat var ute så mkt. Blivit tjockt i näsan o kliande ögon bara av att sitta vid fönstret. Så har tyvärr inte mkt spännande o dela med mig av.

Min granne grillade utanför sin ¨balkong¨ (vi har bara franska-balkonger), vilket gjorde att lukten hittade in till mig o gjorde mig riktigt sugen på grillat. Så nu ska verkligen jag o Johanna ta o köpa an grill. Vi har kommit fram till att vi ska köpa några slags stolar o kanske bord, möligtvis brasse stolar. Vi får se hur det går o jag ska hålla er uppdaterade. 

Nu ska jag försöka läsa lite innan vi ska iväg o besikta Johannas bil. Så håll tummarna för att det går bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0