Så var denna dag snart över

Då har måndagen snart gått förbi utan att jag har fått allt gjort som jag tänkt. Behöver läsa mer om jag ska komma igenom boken som jag tänkt. Men iaf har nu letat runt efter en bra plats i min lägenhet att ta kort på för ¨dagen outfit¨ bilder, vilket jag insett det kanppt finns några av. Så nu har jag hittat en bra plats så från o med imorrn ska jag föska ta dagliga bilder o lägga ut.

Nu har jag en stund suttit framför datorn o bra kollat runt samtidigt som jag pratat me mamma i mobilen. Jag tog på mig mina pumps från belle, som jag skrivit om tidigare, men här kommer en bild till.
                     image47 
Varför jag har på mig dom är för jag tänkte att jag måste börja gå in dom lite så jag kan använda dom när man ska vara borta ett par timmar =) Vill ha dom när jag ska till CC den 9 maj! Så nu när jag skulle bara sitta vid datorn tänkte jag att jag kunde ha dom på mig en stund. De e inte så farliga som jag trott, än iaf, eftersom tån e rundad så spänner det inte över tårna lika mkt so d gör när man har såna som e lite spetsiga. Visst det kommer nog göra on första gången än då men mest ont kommer det nog att göra i hälarna. Så det blir att sätta på skavsårsplåster, Compeed superbra, redan från början. För den som inte testat dom innan kan jag verkligen rekomendera dom, finns på apoteket att köpa. Det sitter kvar länge o under vår/sommaren har jag nästan alltid en förpackning i väskan. Då e man alltid redo!

Nu ska jag se om jag kan få lite mer läsning gjord eller om det blir att sappa på TVn. Ska iaf se Cashmere mafia o Prison break sen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0