Så var det måndag igen

Imorrse blev det inte den tidiga morgonen jag hade tänkt mig, när jag vaknade kände jag bara; Nä, nu tänker jag inte gå upp. Det var första måndagen sen typ februari som jag inte kände mig stressad över allt som måste göras o allt som inte gjorts. Så tog vara på stunden o låg kvar ett tag till o än har det inte hänt så mkt idag, vaknat o käkat frukost o det vanliga. Pratat me Malin nyss om att vi båda ska jobba i sommar igen, det blir skönt o ha varandra. För stöd men oxå för en massa skvaller=). Hon har fått veta under vilka veckor de vill att hon jobbar, men det har inte jag än =(. Men så har vi lite olika arbetsuppgifter, då hon ska ska vara receptionist och jag ska vara administrativ assisent, så är det lite olika scheman o planeringar. Så det kommer nog ett mail till mig oxå inom en snar framtid. Idag ska jag försöka läsa en del i boken, så jag hoppas att den e lättläst. Sen ska det nog bli träning oxå, har inte hört nåt från Johanna än men blir nog så.

Hatar vädert idag, det e bara grått grått grått.....kollade upp vädret på SMHIs hemsida o det ska inte bli några förändringar heller. Dessutom kunde det komma snö under natten mellan tisdag o onsdag=( men sen under dagen på onsdag skulle det vara plusgrader så det smälter väl bort om det ens stannar kvar under natten men ändå. Nu vill man ju ha sol o att fiken ska börja ta fram sina utemöbler.

Igår blev det inge inlägg kom jag på när jag gick o la mig o redan hade stängt av datorn. Kom på skaer under dagen jag tänkte jag skulle skriva om, men d försvann tillsammans me tiden. För igår blev det städa av allt jag sa härom dagen i ett inlägg blev gjort o vad bra det kändes när det va gjort. Allt amn gått o tänkt på ett tag var borta. Så nu känns det rent o fint här hemma. Nu har jag bara mitt nyfunna dilemma, att jag vill möblera om. Men vet inte riktigt hur jag vill ha det istället så än har inge hänt. Vi får se hur det går me det, men håller er underrättade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0