Skön slapp-lördag

Kom på att jag in inlägget från igår inte skrev att jag under kvällen hade målat naglarna o det med Chanels nagellack. Jag fick ett i julklapp av min mamma o jag vill bara säga att det är helt fantastikt. Självklart är det dyrare än många andra men det är verkligen värt det, konsistensen, penseln, hållbarhet(på nageln alltså); jag allt är bättre helt enkelt. Så om ni har gått o funderat på det tycker jag verkligen ni ska slå till o testa!
                                                 image38 
Detta e dock inte min färg. Min heter 207 Barcelona Red (men kan ha varit en säsongs färg.)
 
Idag låg jag kvar i sängen länge på morgonen, det va skönt o inte känna nån stress över att man måste ta sig upp. Sen gick jag ut o tog en promenad när solen lyste, hade ett mål med promanden o det var o hämta mina böcker till den nya kursen som kommit. Hade betsällt dem över internet. Mindre kul va fakturan som va me, men man kan inte göra så mkt annat än o snällt betala.
image39

Så nu ska man väl ta o börja läsa o komma ifatt det vi gått igenom under veckan på föreläsningarna, men inte idag måste ha en dag ledigt innan ;) Har under eftermiddan inte gjort så mkt, vilket akn vara riktigt skönt ibland. Ska nu ta o fundera på vad jag ska käka ikväll, om jag måste tina nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0