Halva veckan har gått!

Har inte hänt så mkt sen sist, har pluggat en del men inte alls så mkt som jag borde ha gjort. Men motivationen har inte funnits där helt enkelt.

Idag har jag varit o gjort en tentan, det kändes bra o kan nog gå. Hoppas på det iaf. Sen efteråt var jag o Rebban o käkade lunch på Wayne´s, idag blev det en kräftstjärtsallad o den var riktigt god. Efteråt blev det en lite latté, dåligt jag vet, men gud så gott. Kul o fika me Rebban o snacka en massa skit men även seriösa saker. Vi e i samma sitts så skönt o prata me nån som förstår, men vi e inne på samma spår iaf. Tack gumman o nu jäklar ska här pluggas i höst =)

När vi va på väg för att hämta bilen såg vi ett par pumps som jag blev kär i direkt, Rebban oxå. Dom va så snygga; röda me lite platåsula, öppen tå o hög klack. Grymt snygga var dom. När jag kom hem kikade jag runt på nätet på skor o har nu hittat ett annat par som oxå e grymt snygga o dessutom på rea, så nu vet jag om jag köpa dom eller inte. Tror d kan bli så men får se, håller er uppdaterade. 

Nu e bara tre dagar kavr tills vi åker, men har inte riktigt fattat d än!

Ska nog ta lugnt en stund nu o sen vet jag inte, men kanske ska ta o städa lite. Framför allt om det ska komma folk hit på fredag!

Ha d bra så länge!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0