Söndag

Imorrse vaknade jag klockan 07.00 o hade världens panik. Kände bara: ¨jag ska vara nånstans snart o har försovit mig¨. Men efter att ha tänkte efter rejält kom jag på att det var söndag morgon o att jag inte skulle nånstans utan kunde vända mig om o somna om. Vilket jag gjorde o sov ett tag till.

Idag har jag inte gjort så mkt än, men har äntligen iaf packat upp. Det har ju bara varit i väskorna sen i torsdags när jag kom =) Så packat upp o plockat iordning lite.

Dock nu under förmiddan har jag fått riktiga begär om att göra om här hemma, vill måla om o skaffa lite andra möbler. Känner att det inte riktigt e jag, utan mest ett ihop plock o lite snabbt handlat när man skulle flytta. Så nu vill jag verkligen göra om! Får se när d blir men ska försöka under hösten o innan min nya soffa kommer. 

Ha d bra så länge!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0