Tankar

Vet vad jag måste göra för att slippa känna såhär. Men tycker egentligen att det e upp till dig att förklara utan att jag ska behöva ta upp det! Har märkt att det troligtvis inte kommer ske, åtminstonde, inte inom den tidsramen jag behöver höra det från dig. Så nu än en gång e det upp till mig att försöka få nån slags rätsida på det här. Tycker bara det e så jävla jobbigt, för när o hur? Hur ska jag klara av det? Vet innerst inne att jag kommer må så himla mkt bättre efteråt, men för stunden känns d inte så, för hur lägger man fram det på ett bra sätt? Är kanske lika bra säga det rakt ut, allt jag tycker o vill ha svar på?! Vart e dina tankar, ena dagen kan vi prata lite(men inte som förr) o andra bara tittar du rakt igenom mig som att jag inte ens satt där!? Kan inte sluta tänka på om d värsta händer, hur ska jag ta mig tillbaka. Kommer bli jobbiga dagar/veckor, då jag hoppas mina tjejer har överseende me mig. Kommer då inte bara ha förlorat en person ur mitt liv utan en jäkligt bra vän! Kan bara hoppas på att det inte e det som kommer ske, utan att vi kan prata ut om det o sakta men säkert gå tillbax till det vi hade. Om det nu går eftr såhär många månader...hoppas verkligen det! E inte redo att släppa dig så hoppas jag inte kommer behöva det heller!

Nu har jag en deadline för det här, för orkar inte börja o fortsätta ett nytt år på samma sätt som den här hösten varit!

Har varit en jobbig höst utan dig o din vänskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0