Äntligen helg....

Har precis målat naglarna inför imorrn, party party. Var nån dag sen nu jag skrev, det har inte hänt så mkt. Igår var Johanna o jag o tränade, vi hade tänkt o gå på gymet men när vi kom dit såg vi att det skulle gå ett core pass om 30min. Så bestämde oss för att testa o se var det var för nåt. O var det stenhårt om nåt, ovanliga övningar o en riktig genomkörare. Vi ska nog träna lite mer innan vi går nästa gång =)!

Idag hade vi föreläsning under förmiddan fram till lunch. Så efter gick jag, Johanna, Isabelle, Wiveca, Johanne o Camila o åt lunch på Kalle på Spången, riktigt gott o mycket mat. Vi vart alla mäta o belåtna. Efter det tog vi en sväng på stan o sen droppade det av en o en i taget. Jag hittade en lite längre t-shirt som jag tror jag ska ha imorrn på födelsedagsparty hos Wiveca. Kom dock på när jag kom hem att jag inte har nån dricka så måste ner imorrn o handla. Funderar även på att gå o sola, känner mig så blek som ett lik. O då skämtar jag inte. Så det blir nog inte allt för lång sovmorrn!

Idag på ICA kunde jag inte låta bli o köpa En shopaholic i New York, nu när den äntligen kommit på pocket. Borde ju egentligen plugga men får väl ta o byta av mellan varandra. Måste ju få lite skolarbete gjort. Så Johanna om du vill låna den sen ä det bara o säga till!

Ska snart ta o gå o lägga mig om jag kan somna, så jag kan gå upp imorrn.

Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0