Helgen e över...

Nu var det nån dag sen jag skrev. Igår förmiddag var jag nere på stan mest för gå till systemet o handla inför kvällen. Men det blev lite kläder oxå, konstigt va =). Jag sa att jag skulle gå o sola idag, men sängen var alldels för skön imorse för att gå upp, så det blev inget. 
                                                     image4 Här e dagens inköp!

Efter lunch började jag göra mig iordning, för att sedan gå över till Wiveca vid 16.30. Det var middag o party för att hon fyllt år i veckan. Jag o Isabelle hjälpte till med det sista o sen började gästerna ramla in. Hon blev förvånad o jötteglad över presenterna vi köpt, så det var bra. Maten var jättegod o stämningen på topp. Framåt 20.00 droppade det in mer folk för att fira. Sen vart det allmänt mingel tills vi begav oss till Blue Moon Bar. Där vi vart kvar till stängningsdags.  

Idag har jag inte gjort mycket. Städat lite o betalat räkningar. Det är skönt o kunna ha en slappar dag ibland, det behöver man. Så ska nu, snart iaf, gå o lägga mig o ladda upp för en ny vecka. Så vi ses då, det är ju inte så långt kvar.

Sovgott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0