Nu var det nån dag sen sist...

Igår var jag hela dan i skolan o hade mikroekonomi, var helt slut när jag kom hem vid fyra. Så det vart inte så mycket när jag kom hem, tog det lugnt o lagade mat. Sen vid sju möte jag, Johanna så gick vi till ICA för att köpa nåt gott till gossip girl. Ibland måste man få va lite onyttig! 

Idag har vi(jag o Johanna) varit på Myrorna för att se vad de hade o erbjuda. Vi gick båda därifrån me varsin påse. Jag hittade en pajform o två vaser. Så det vart en lyckad resa. Efteråt stannade vi till i stan o käkade lunch på Waynes, riktigt gott. Sen kikade vi in på Clas Ohlson, där blev det krokar till badrummet o en pärm till föreläsningsanteckningarna i mikro. Va även inne på Gina en sväng, jag handlade inget, men Johanna slog till på en längre skjorta.    

Sitter nu hemma o ser ut i slask vädret, fy fan kan inte våren komma snart. Ska snart gå o handla mat, men vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0