En grå måndag me snö....

Vaknade idag o hörde regnet på fönstret. Helt sugen på o bara vända mig om o inte göra nåt idag, men si d gick inte. Fick dessutom under dagen ett bild-mess från mamma som visade ett helt vitt Linköping. Jag som hade beställt vår nu när jag ska hem över Påsken. Så va fan kom d här vädret ifrån. 

Fick lite läst under förmiddan innan d var dags för lunch o sen gör sig iordning för att gå iväg till en föreläsning. Idag skulle han säga vad han ansåg vad viktigast så man vet vad man ska läsa. Så d var bara pallra sig iväg, lite motvilligt. Väl på föreläsning höll jag verkligen på att somna hela tiden, allt går så sakta o d sker inge. Sen skulle man ta sig hem i detta skitväder, var iskall när jag kom hem. Vid 17.30 var det dags o ta sig iväg på träning, o hade inte Johanna haft bilen o kört oss dit tror ingen av oss att vi ahde kommit iväg. För att gå den biten i detta väder hade fått oss att stanna hem. Så jag tackar verkligen Johanna som kör mig o sig själv till Friskis, det gör att vi kommer iväg när vi ska o inte hoppar över en massa gånger.  

Kom hem duschade o sen satte mig framför TVn med en macka o yoghurt o kika på Anna Pihl o sen CSI. En skön o avslappnad kväll på denna måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0