en grå tisdag

Idag var d verkligen svårt o komma upp, men jag kämpade o lyckades till slut. Men allt gick jättesegt vilket gjorde att jag fick lite bråttom. Så mitt i alla stress smsar Johanna o säger att hon försovit sig o inte hinner, så jag gör mig klar o går iväg. Tror att jag ska komma lite sent till föreläsningen, men väl framme ser jag att alla står utanför o väntar o jag kan ta d lite lugnt. VI står o pratar om allt o inget i väntan på att Gudmundur (läraren) ska komma o klockan blir bara mer, sen ä d nån som ringer till honom o frågar om vi har bytt sal eller varför han inte e där. Då e d så att han sitter hemma i Uppsala o tror att vi ska ha föreläsning kl 13, vilket gör att det blir intsällt. Så då hade man gått upp o stressat helt i onödan, då jag glömt mina glasögon o inte heller kunde sitta kvar i skolan o läsa.  D e bara köra på här hemma nu under dagen med markomodeller o prisindex m.m.

Imorrse kände jag att jag inte hade några skor jag ville/ kunde ha så jag plockade fram dessa(se bilden) ur garderoben. Har inte haft dom så mkt, så behöver gås in mer, men d e snygga o passade riktigt bra till jeansen. Bilden blev lite sådär men men. 
                              image20 
Vill att d ska bli mer vår så man kan börja använda vårskor; pumps, ballerian, tygsneakers m.m.

Idag ska iaf jag o Johanna iväg i träna vid 16.15 på ett pass. D ska bli skönt o komma igång lite igen, känner att d behövs. Man mår så pass mkt bättre när man tränar, behöver hitta tillbaks dit. Har ju varit ett träningsfreak en gång i tiden, sprang orientering i 7 år. Då tränade o tävlade jag flera dagar varje vecka. Minst en tävling varje vecka. Men så hade man ju bra kondition oxå =). Efter d började jag dansa, som kan va mer krävande än vad en del tror. Så d gäller att vi kommer igång nu Johanna om vi ska va lyckas till sommarn, så vi sen kan åka utomlands o käka en massa god mat utan att bli allt för stora igen =)!

Ska försöka lägga upp dagen nu så jag får nåt gjort....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0