en skön myskväll hos johanna

Vi var iväg o tränade sen, d va riktigt skönt även om jag va lite seg när vi kom dit. Så kände jag mig pigg o duktig när passet var över o inte alls så slut som jag trodde jag skulle bli. D e bra, nu ska vi ta oss till gymet imorrn o träna benen lite. Kommer nog ha en del träningsvärk i armarna imorrn så d passar bra me d.

Efter d gick vi förbi ICA på vägen hem o köpte lite godis o cola för kvällen. ¨Det e ju bara tisdag en dag i veckan¨, som Johanna sa när vi stod o plockade på oss godis. Men d har blivit en liten tradition att vi har nåt gott när vi kollar på TV på tisdag kvällar. Så vi känner att vi kan unna oss då o försöker hålla oss borta resten av veckan från en massa gott. Så gick sen hem o duschade o åt innan jag gick upp till Johanna.
Schemat en tisdag kväll betsår av; 
     Christine
     Vänner
     gossip girl
     Starter Wife (x2 idag)
Starter wife som var nytt idag var riktigt bra, d kändes som att d gav en hel del sanning. Att d verkligen e så d går till i Hollywood. Den e bara i 6 delar, vilket kändes lite tråkigt att den kommer att va slut snart. Men ändå bra kan jag tro, d finns så många serier idag som drar ut på allt o gör d så himla lång tradigt. Ibland känns d som att man kan sätta ihop tre avssnitt o d hade varit lika, om inte bättre, bra. En serie som e mästare på detta ä Days of our lifes, allt går så himla sakta i den så man kan missa hur många avsnitt som helst o börja kolla igen o ändå komma in i den snabbt. Den har ju dessutom sänts i hur många år som helst nu. Kan ändå trots detta fastna i den o känna att jag vill se o se hur d går för alla, men sen glömer man bort den att tag igen sen.

Imorrn e ser schemat för dagen ut på följade viss:
8-9 gå upp
Plugga under förmiddan
12 käka lunch
Läsa lite till
14 gå o träna
Duscha, käka o se om man kan få lite till gjort innan man slänger sig framför TVn för kvällen

Nu ska jag kika lite till på datorn o sen försöka sova.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0