GRATTIS....

....till mig själv. För i fredags fyllde jag år o d skulle firas =)! Men det va en del som skulle göras innan.

Jag tog en sovmorron för d kände jag mig värd. Sen var d dags o göra sig iordning, för jag o Johanna skulle ut till Erikslund för att handla på mat på Maxi och dricka på bolaget inför kvällen. Sen var d bara hem o fixa nån lunch lite snabbt, hade en 30 min på mig att käka o plocka ihop grejerna  för föreläsningen. Vi träffade Wiveca utanför o tog oss till skolan för ytterligare en föreläsning med Gudmundur. O d var lika tråkigt som vanligt, slutade tidagre än vi skulle o inge vet varför han inte kör den schemalagda tiden ut. Utan slutar mitt i när han skulle kunna hinna me att avsnitt till. Men dagen som denna klagade jag inte. Skulle hem o plocka iordning, diska lite o göra mig själv iordning för kvällen. Så klagade inte när man fick lite extra tid på sig. 

I skolan fick jag en present från Isabelle, Wiveca, Johanne o Camilla. Det var två jättefina glas o sen dök oxå en flaska champange upp. Tack så mkt, tjejer!

Det var som jag skrivit innan jag, Markus o Uffe som skulle ha fest tillsammans eftersom vi alla fyller år kring samma dagar. Men först skulle jag, Johanna O Wiveca käka middag hemma hos mig. Vi hade potatisgratäng, kött o vitlöksbaugetter. Till efterrätt chokladmousse me crisp. Mumms, d va riktigt gott. Tack tjejer för en trevlig o kul middag! Vi satt o snackade en mass skit o skvaller mellan tuggorna o medans maten smälte, då vi alla tre blev jättemätta. Efter d var d dags att dras iväg till Markus, eftersom d inte långt här ifrån så gick vi o Phillipe möte upp oss på vägen. När vi kom fram vart vi lite förvånade, för den så kallade lokalen var inte speciellt stor. Men till en början räckte det, men när mer folk började komma fick vi använda korridoren utanför ¨lokalen¨ oxå. Men d vart riktigt kul, många kom o många från klassen. Så blev mkt minglade o en del drickande. Födelsadgssång, champange, tal o hurrande =)! Framåt 23 började vi fundera på om vi skulle gå vidare o vart, Wiveca som satt i telefon sa att vi går till Konrad för där e några andra klasskompiar redan. Så på me jackor o iväg, kissnödiga då toan hos Markus blivit nerspyd. 
           image26

Det vart en lång kväll me väldigt mkt dansande på Konrad till mkt bra låtar. Fick riktigt ont i fötterna efter ett par timmar, så vid 01.10 betsämde jag o Johanna oss för att börja vandra hem. Väl hemma var d grymt skönt att lägga sig i sängen o få sova...... 

Stort tack till alla för en trevlig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0