Lördag

Vaknade imorrse av att jag fick ett mess från Johanna, hon va uppe o mådde riktigt bra. För mig var d faktiskt lugnt oxå, lite seg bara. Men tog mig upp o käkade frukost, gjorde mig iordning o tog mig ner till station o stan. Skulle köpa biljett hem inför påsk o hämta skor jag lämnat hos skomakaren under torsdagen. Allt gick smidigt o bra o d var skönt me en promenad o frisk luft. Kom hem o käkade lite o kollade runt bland kanalerna på TVn. Möte sedan Johanna vid porten kl 17 för att gå till ica o handla lite inför kvällen då vi ska kolla på Meldofestival finalen. Det blir jag, Johanna, Wiveca, Isabelle o Linnéa(isabelles kompis från sthlm som e här o hälsar på). Vi köpte på oss en cola, en chips påse o en påse godis att dela på. Va gott!

Fixade sen lite käk innan jag åkte hissen upp till Johanna. Hon o jag ska kolla på en film innan de andra kommer o finalen börjar. Det blev Step Up, en super bra film som Johanna oxå gillade(tror jag iaf)!
         image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0