måste plugga

I fredags kände jag att jag var trött på d här, skola; tentor o pluggande. Allt bara ramlar på efter varann o man hinner inte me o stanna upp o känna efter. Även om jag borde plugga mer än vad jag gör nu, så känner jag under den tiden jag ägnar åt annat att jag e stressad över allt jag inte gjort. Började tänka o kände att d skulle va skönt o jobba igen då när man går där ifrån för dagen så lämnar man det. Man har inget som ska göras eller kan göras hemma. Utan man gör d man ska under dagen sen e d över. Saknar helt enkelt glöden för att orka me skolan just nu men måste, för tänker absolut inte hoppa av. För d e d här jag vill, skaffa mig en utbildning som ger ett bra jobb o gör att jag kommer nån vart både i kariärren o livet. Har dock inte kunnat skaka av mig den här känsla än under helgen, men måste verkligen plugga då tentan kryper allt närmare. Ska ta o skärpa mig o plugga, får se om d blir nåt idag om inte så blir d iaf imorrn. Så min måndag betsår av träning o pluggande. Två saker jag verkligen behöver komma igång med ordentligt!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0