Nu känns d bra

Idag hade jag tänkt o komma upp ur sängen relativt tidigt o börja plugga. Men d va så himla skönt att jag blev kvar till 9.30! Så d gjorde att jag hamnade lite efter i schemat. Vid 14 gick jag o Johanna o jag o tränade på gymet o körde en hel del benövningar, så efter den här veckan e hela kroppen genomkörd. Det känns rikigt bra, var inte alls jobbigt o gå dit idag utan kändes riktigt bra o kul. We rock. Nu ska vi bara fortsätta i samma tempo, så vi snart ser resultat.

Sen kom jag hem o duschade o lagade mat. Kollade under tiden, när jag käkade, på The Hills som går på MTV. Det e andra säsongen, som jag visserligen sätt, men ändå. Gillar det, kolla hur nån annan har d i sitt liv på riktigt, i L.A me sol varje dag typ. Gillar kläderna o älskar Laurens, Whitneys o Audrinas stilar. Vill sno lite av dom alla tre. Väntar på att fortsättningen av säsong tre som ska börja den 24 mars.

Ska nu kolla lite på TV o försöka läsa lite, för jag måste läsa mer innan jag somnar idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0