Oj oj

Först vill jag tacka alla för en jättebra o kul kväll i onsdags, TACK. Det va skitkul. 

    image13

Speciellt ett STORT TACK till Johanna, hon vet varför! Detta resulterade dock i att gårdagen präglades av att man va bakis. Sov långt in på dagen innan man ens orkade fundera på om man skulle ta sig upp. Å när man väl kom upp såg lägenheten ut som ¨hej kom o hjälp mig¨, med flaskor, glas, chips o skålar överallt. Orkade bara ta hand om d värsta så man kunde ta sig fram utan en massa grejer ivägen. Det gör att jag nu har en jäkla massa disk o ta hand om, som jag verkligen inte känner för just nu.

Som sagt så sov jag bort mkt av gårdagen, men under eftermiddan gick jag o Johanna till ica o köpte en massa onyttigt. Coca cola, godis o chips(som d dessutom fanns kvar en del från kvällen innan). Sen gick vi hem till mig o slängdes oss i soffan o kollade på Into the blue, med Paul Walker inge o klaga på där direkt. Eller vad säger ni?

                             image14

Inte för att man kan klaga på Jessica Alba heller, otroligt snygg i filmen. O  det e inte bara där, hon e alltid snygg, hennes utseende, stil o kropp. Vem skulle inte vilja byta!? Jag o Johanna har ett mål med tränigen, vi får väl se om vi lyckas =). Efter filmen kollade vi på TV under resten av kvällen, innan d var dags att gå o lägga sig igen.

Idag måste jag som sagt ta o städa sen i onsdags o disken bara växer på diskbänken känns d som, så d e väl dags att at hand om den. Sen efter lunch ska jag o Johanna ta en promenad, så man får lite luft o motion. Vi skulle igentligen tagit oss till gymet, men eftersom jag dragit på mig en förkylning, som toppen på allt, så får d räcka med en promenad idag. Så får vi ta oss i kragen o bli duktiga nästa vecka o träna minst tre gånger helst fyra om vi ska hinna se nå resultat till sommaren.

Ska ta o diska nu....

Kommentarer
Postat av: Maliiin

oj de verka va en riktig röj fest jag missa i onsdags, haha!
FETCAMP! slim o muskel kropp tills sommarn, vi SKA lyckas =) haha.

2008-03-07 @ 19:27:18
URL: http://malinmarialinneafredrixon.blogg.se
Postat av: Anna

Ja d var d verkligen =)!
Vi sak verkligen eller måste helt enkelt lyckas!

2008-03-07 @ 23:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0