trött på det här gråa vädret

Hela natten till idag har d regnat hur mkt som helst, e sjuk trött på d nu vill bara vår o sol o kunna sitta på ett fiks uteservering me når gott. Hela dagen idag har d varit grått o regnat oxå, helt sjukt!

Idag hade jag o Johanna lite o göra innan föreläsningen. Så vi såg straxt efter kl 10 o tog bussen ner på stan, då vädret inte lockade till en promenad ;). Jag skulle hitta når o ha på mig imorrn på fetsen, o d gjorde jag men ni får en bild imorrn på det. Tack Johanna för smakråden =)! Hittade nåt ganska snabbt faktiskt, trodde det skulle ta mkt längre tid. Men sen skulle Johanna in på banken, där var d en del folk, men gick ganska snabbt ändå. Sen käkade vi lunch på Wayne´s, vi börjar bli lite stammisar där nu. Så där blev d som vanligt en toast o en cola, men kankse skulle testa nåt nytt nästa gång. Efter d hann vi in i en del affärer innan vi behövde gå till skolan, o en av dom va en smyckesaffär. Där gjorde jag dessa inköp:image22
Det fanns fler smycken där som vi ville ha, så vi ska tillbaks den 25:e!

Efter gick vi till skolan för att ha föreläsning, som var otroligt seg. En A4 sida(ej baksida) tog läraren 30 min att gå igenom. En sida som vi har utskrivet, som han visar på OH o som han skriver av exakt på tavlan. Jag säger bara det. O han pratar så långsamt o konstigt att d e skit sak samma om man va trött innan eller pigg, när du e där o efteråt e du skitseg. Så nu känns d som att d inte kommer ske så mkt på en stund. Kikar lite på TV o lagar snart mat, så får vi se om d blir lite sen istället.  Men ska ta o sega lite i soffan nu, så hör vi kankse sen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0