Ännu en tisdag har gått förbi

Vaknade men lyckades inte ta mig upp med en gång. Men tll sist tog jag mig upp o gjorde frukost medans datorn startade för natten som varit hade det sista avsnittet för säsongen av The Hills gått i USA o nu finns det på nätet. Så laddade me frukost o satte mig i soffan me datorn i knät o kikade. Lite jobbigt att det ska sluta så att man igentligen inte vet hur det går me exempelvis Lauren o Audrinas relation, när som det verkar av en utomstående part att Lo kommit lite emellan för dom. Så nu e det bara att vänta till augusti innan man får reda på det då säsong fyra börjar. Hur dum kan Spencer vara då, att störa Heide i ett möte me högsta chefen för företaget hon jobbar för. Jaja, nu verkar det ju som de e tillbax me varandra igen iaf o av vimmel bilder man sett under våren att döma så är dom det. Vet inte vad jag tycker men de har ju iaf varandra. Några bilder:
                 image53
                             The Boys: Frankie & Brody

                             image54
                                     The Girls: Lauren, Audrina & Whitney

Sen var vi o tränade för första gången på länge, vilket kändes riktigt bra. Körde ett arm-pass i gymmet o sen har vi planerat in för onsdag o torsdag oxå så nu jäklar. Sommaren närmaar sig me storm steg o målet jag hade har jag inte nåt på långa vägar men ska även försöka träna i sommar så man inte slappnar av helt o blir en soffpotatis. Sen var det hem käka lunch, diska o duscha. Sen laga mat igen; pasta o sås me kräftstjärtar. Blev riktigt gott o det e tur för gjorde en matlåda eftersom jag ska käka lunch i skolan imorrn.

Efter det till Ica handlade lite gott för kvällen, sen hem till Johanna o började vår TV-kväll som verkligen har blivit en tradition. Det känns kul att ha nåt som man vet alltid kommer. Kom sen ner till mig o har sen dess suttit vid datorn framför TVn hur nu det lät men sant iaf.

Nu e jag nerskriven o klar fadder för hösten, Johanna du oxå. Så fått prel. schema ser bra ut lite mer organiserat än våran nollning(dom det inte heter längra eller jag tror det iaf om de inte bytt tillbax) som var förra hösten. Ska bli skitkul att vara me på o se alla igen efter sommaren. Dessutom bossa runt en massa nya elver, kan ju inte bli bättre =) Skämt o sido, ska bli kul iaf.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0