Duktigt

För andra dagen i rad har jag o Johanna varit tränat, det känns riktigt bra. När jag fått min lön i sommar ska jag ta o köpa lite nya träningskläder. Vad folk än säger om att det kvittar o man inte ska bry sig om hur man ser ut när man går o tränar. Men jag kan ändå tycka att det faktiskt kan göra en skillnda, man känner sig bättre i kläder man e nöjd me o det kan få en att känna att man verklien gå dit o köra ett pass. '
                                                  image55
Gillar Nike o deras kollektioner, men butiker brukar inte ha dom plaggen jag vill utan bara basutbudet. Därför gillar jag skarpt att dom har börjat med en nät butik där man kan betsälla hem. Så ska kanske ta o testa det i sommar.

Sitter nu o kikar på Men in trees....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0