En hel del gjort idag

Upp tidigt igen som vanligt känns det som nu för tiden. Jag hade glömt ställt klockan o vaknade o kände mig lugn, vilket fick mig att känna smått panik på två milisekunder att jag försovit mig men när jag kikade på klockan insåg jag att vaknat tio minuter senare än jag tänkt ställa klockan iaf. Så kom ju upp i stort sätt som jag skulle iaf. Blev lite stressigt när jag skulle iväg, klä på mig, packa ner allt o få me mig mat o bakverket. Som betsod av mockarutor( andra namn jag hört e chokladrutor, kärleksmums, snoddas) o dom blev riktigt lyckade o tjejerna var riktigt glada. Så idag blev det en del fikapauser, men man måste ju ladda batterierna emellan åt oxå =) Arbetet gick bra o vi en massa gjort, kändes det som iaf. Så nu e vi inne på analysen som vi nog kommer att kunna skriva en hel del på.

När jag kom hem smög en huvudvärk på som var av det värsta slaget. Så illa att jag blev illamående. Det fick bli sängen för mig en stund innan jag hade ork för annat igen. Jag e så himla känslig för väderomslag o det trycket som då bildas. Speciellt nu när det slår om från sol o fint till grått o regn me åska på väg som aldrig verkar bli nåt nu förtiden. Temperaturen skiftar mellan 28, 5 o 12 grader. Så nu skulle jag gärna hasol o värme iaf nånstans mellan 15-20 grader. Sen har det inte hänt så mkt, men jag skulle verkligen behöva läsa men får se om det blir kanske lite innan jag somnar. Imorrn o på fredag måste jag verkligen läsa. 

Jag e så himla shopping sugen just nu att jag håller på att ¨dö¨. Vill åka till sthlm o gå omkring kolla i butiker, shoppa, fika o käka gott. Det får bli ett par gånger under sommaren 

Just nu sitter jag o kikar på Men in trees sen blir det Grey´s anatomy..... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0