En kväll me film o TV

Det var absolut inge o se på innan Chasmere mafia började så när jag kom på att jag hade en film på datorn jag inte sett än. How she move, så kikade på den. En riktigt(ett ord jag använder lite väl ofta har jag märkt, får komma på nån synonym) bra film om livet, skolan o stomping. Vilket jag tycker e skit coolt, stomping alltså, när alla e i takt o det e tight. Det  blir helt sjukt.
                                    image50

Efter det kikade jag som sagt på Chasmere Mafia, lika bra som alltid. Visst blir man anvundsjuk o vill byta garderob me alla. Men det kommer nog en dag i mitt liv, efter dessa studier som pågår, då jag oxå kan köpa de kläder jag vill oberoende av märke o pris. Det e bl a det som får mig att fortsätta detta i stunder då jag bara vill lägga ner allt, men då får man fokusera på målet o komma ihåg att jag faktiskt vill kom längre i karriären än jag redan gjort. I alla fall efter det kikade jag på den nya serien som började på TV3, Terminator, The Sarah Connor Chronicles. Var bättre än jag trodde så kommer säkert följa den, då man ändå är van att kika på trean vid den tiden =)

Nu ska jag ta o göra mig iordning för sängen, känner mig dock inte sömning o kommer säkert inte kunna sova. Så får se vad jag gör.

Sovgott, natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0