Gomorron

Inte för att det har varit en bra morgon för mig, vaknade me huvudvärk som trycker på hela tiden. Dessutom har jag ganska ont i halsen så jag hoppas bara att det inte e en förkylning på väg. Så morgonen blev lite segare än jag tänkt mig o jag har inte kommit igång än. Men har iaf hunnit o orkat käkat frukost samtidigt som jag kikade på nya The Hills avsnittet. Blir bara mer o mer besviken på Lo, hon e riktigt taskig på Audrina som inte alls förkännar det. Som det verkar nu som kommer Audrian försöka hitta nåt annat för att flytta ut o bo själv. Vi får se hur det går näsat vecka helt enkelt.

Nu ska jag väl iaf ta o borsta tänderna o så får jag se vad jag ska hitta på innan vi ska till skolan för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0