Grått o regn...

Det e dagens väder, man undrar vart vädret som var förra vecka tog vägen. Fast jag tar heller dåliga dagar nu än en hel sommar me dåligt väder. Så man får väl hoppas att det blir så inte en sommar som förra året, för den var ju inte bra precis. 

Idag har jag varit i skolan på en introduktion för PM-uppgiften vi håller på me o nu på fredag ska vi till Uppsala för att intverjua så vi har en grund att skriva från. Arbetet känns långt på kort tid men det ska nog gå som det känns nu iaf. Så på fredag blir det en roadtrip me Johanne, Rebecca o jag, kul. Kom sen hem me en huvudvärk som trycker på o inte riktigt vill släppa. Blev riktigt seg så tog en liten sovstund. Nu ska jag fixa nåt o käka o sen blir det iväg o träna. Vi har dock bytt så vi tar ben-pass idag istället för imorrn. 

Ska käka nu men hörs sen.....    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0