Måndag igen

Så var det måndag igen, hade tänkt att jag skulle skriva ett inlägg imorrse men det blev dock inte så. Vi skulle ses i skolan kl 8.00 imorrse o det var riktigt länge sen jag var i skolan så tidigt men känns bra med tanke på arbetet då har man lång tid innan lunch för att jobba. Sen efter lunch brukar man bli lite seg o inte lka produktiv. Jag kom upp iaf utan svårigheter imorrse, var nästan så att jag vaknade innan klockan ringde o kände att jag kunde kliva upp utan problem. Så det kändes bra, men orkade dock inte starta datorn för den skulle me till skolan o behövde packa ner den. 

Var som sagt i skolan resten av dagen o jobbade me grupparbetet, det gick riktgt bra under fömiddan. Efter lunchen blev vi alla lite sega o oproduktiva, men gjorde lite mer även om mer o mer blir skitsnack. Kom sen hem o blev riktigt seg o fick en huvudvärk som inte har släppt helt än. 

Borde verkligen läsa, men e verkligen inte sugen just nu. Men skulle verkligen behöva. Får se om det blir av om en liten stund kanske......  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0