Måndag o ny kurs

Idag började vi en ny kurs, Organisation. Hoppas på att det blir en bra kurs me bra lärare. Jag har inte fått bcökerna än dock men de borde komma imorrn, fattar inte att det ska at så lång tid. De e lite sega. Efter introduktionen för kursen följde jag me Johanna ner på stan som skulle hämta sina linser. Följde me o fixade det vi skulle göra. Men som alltid lyckades vi trycka in en lunch på Wayne´s i solen, väldigt skönt. Sen kikade vi in på Gina o där hittade jag dessa två; en kofta(som jag letat efter ett atg nu) o en tubtopp:
                 image49
Sen jag kom hem har jag inte gjort mkt alls, blev seg. Käkat o plockat iordning lite här hemma. Nu måste jag gå o ta hand om mina naglar som ser för jäkliga ut. Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0