Nu har jag haft en paus me lunch

Min mage började knorra så det fick bli lunch lite tidigare än jag tänkt idag, så stekte på en hamburgare med börd, ost o lite grönsaker. Blev bra, fast hur skulle man kunna misslyckas =)

Samtidigt som jag käkade kollade jag Lost avsnittet som gick igår, det börjar bli mer o mer invecklat. Man blir förbryllad samtidigt som man förstår grejor man undrat över. Men jag tycker dock att det går lite sakta nu, dom skulle kunna lägga i en växel till så det händer lite. Just nu känns det bara som att alla bara går omkring o inte direkt gör nåt.
                  image57

Min sladd mellan datorn o TVn krånglade där emot, det blev jätteskrapigt ljud så det fick bli o kolla på datorn istället. Ska ta reda på vad det kan vara för fel, den kanske har blivit lite för snodd så det bara är å räta ut den igen? Vad tror ni? Ska iaf försöka me det o se, annars frågar jag nog min bror som e duktigt på datorer. Men nu måste nog jag ta o diska så jag slipper det senare ikväll....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0