Redan fredag

Idag fick man sova lite längre o hur skönt var inte det på en skala på 1 till 10. Jo, tio såklart! Skulle dock duscha så det blev lite tidigare än annars men men, en extra halv timme e ju guld värt på morrnarna. Sen var det bara ta sig till skolan, vi hade föreläsning först. Vilken var sjuk seg, i stort sätt alla satt o somna. Man avr tvungen att kladda en massa i blocket för att hålla sig vaken. Men till sist var den äntligen över o det var dags för lunch. För sen skulle vi sitta me PMet, vad annars, o försöka göra så mkt som möjligt innan folk skulle iväg. Idag upptäckte vi att skolan en fredag eftermidda e helt öde, i stort sätt. Knappt nåt folk alls, salar står tomma, så det kändes som hela skolan somnat in för helgen o inte tänkt vakna förrens på måndag igen. Men där satt vi o kämpade o visst kom vi framåt, ¨nu ser vi ljuset i tunneln¨ för att citera Camilla. O det känns grymt skönt. Texten ramlade på o sido antalet ökade, yippie! Sen var det dags o gå hem, skönt me helg. Men jag måste plugga hela helgen så går ju diskutera hur kul det e, men måste göras iaf. 

Efter lunchen idag så smögen en magknip eller nästan lite kramp aktigt på, vilket kändes mindre skönt. Så när jag kom hem kände jag mig helt slut, så det fick bli en lite tupplur med hopp om att det skulle bli bättre. Det har det dock inte blivit o jag hoppas att jag kan käka mat o får behålla den så jag inte fått nåt skit o blir sjuk. För de har jag inte tid me. Så ska nu ta o laga mat, hoppas att kyckligen tinat....

Johanna har besök hemifrån, så hon pockar på umärksamheten o vill att jag ska komma upp till henne. Gärna nu =), men jag kommer så fort jag kan gumman. Dom flesta e kvar tills på söndag så det ska nog hinnas me o träffas o prata skulle jag tro. Men nu kanske jag skulle ta o kolla kycklingen o sen se hur det blir för mig ikväll. Men håller er uppdaterade.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0