Regnet bara faller ned...

Idag har det inte hänt allt för mkt. Vaknade, efter att ha tagit lite sovmorrn, o undrade om det varkligen var morgon eller om jag sovit ända in på eftermiddan, för det var så grått o ¨mörkt¨. Det var lite depprimerande men det var bara ta sig upp. Hade sen tvättstugan o bakade bröd, kände mig lite som en hemmafru var bara städnigen som saknades =)

Sen har jag käka mat o kikat på Step Up 2 The Streets, för nån gång i ordningen. Riktigt bra film, kan inte riktigt betsämma mig men tror jag tycker ettan e snäppet bättre.
                       image59

                                                                          Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0