Så här efter ett uppehåll

Nu var det ett tagb sen igen, måste verkligen bli bättre på det här nu. Har kanske skrivt det många gånger men nu måste jag verkligen gör nåt åt det. Nu har det varit en lång helg o hur skönt var inte det. Nån som håller med?

Efter lite osäkra o sen inställda Valborgsplaner så stannade jag här, vilket nog var bra för mig. Då jag var heöt slut under kvällen av alla pollen o en hel dag me kliande ögon. Det brukar vara så vid Valborg så det e inte min absolut bästa party helg utan jag brukar vara helt däckad, om jag äns kan gå ut, redan innan alkohol kommit in i bilden. Sen under torsdagen kom mamma på besök för en långhelg. Tänkte summera helgen så att det inte blir långtradigt. Vi var ner på stan o kikade o gjorde lite shopping, tig det lugnt, gick promenader, käkade gott o möblerade om hemma hos mig. Vilket blev riktigt bra o känns bättre än för. 
Under våra shoppingrundor(ja, vi var ner på stan flera gånger) så hittade jag denna fina väska för ett fyndpris av 79 kronor, en lite större kuvertväska med axelrem(som går att ta bort)
                  image48 

Det blev två linnen oxå men har dock ingen bild på dom.

Igår så åkte mamma hem, Tack mamma för en rolig helg, jag tog det lugnt o kikade på One tree hill. Sen undrade Johanna om jag ville me till ICA MAxi o storhandla, för att ah det gjort o fylla upp skåpen lite. Så vi åkte o handlade så nu har man mat så man ska klara sig i stort sätt tills man får pangar nästa gång. Sen hem o packa upp alla varor o sen slängde jag mig i soffan o kikade på TVn tills jag gick o la mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0