Sitter i skolan

Sitter just nu i skolan o jobbar me PMet, sen kl 8.00. Imorrse var det lite mer segt än igår. Men jag tog mig upp för att jag så illa var tvungen. Under förmiddan gick det lite segt o det kändes som att vi kanske inte komma riktigt nån vart, utan mest väntade ut tiden för PM-handledningen där vi hade lite frågor o ställa för att kunna ta oss vidare kändes det som iaf. Efter handledningen kände vi att vi nog var på rätt väg o bara behövde utveckla dte vi redan skrivit o skriva till det vi funderat på.

Tog en paus me lunch i mitt i rushen o alla var som hökar för att på platser vi bord. Men det var gott o få nåt i magen, då vi alla var hungriga. Det som dock e nackdelen e att man blir seg o skulle behöva ta en tupplur innan man sätter igång igen. Som man had epå dagis, men den lyxen har man inte när man går på högskolan =)

Nu går det framåt sakta men säkert. Man behöver komma på vad alla begrepp betyder o menar, så som arbetsvidd, arbetsmoment, designparametrar m.m.

Nu ska jag ägna alla min uppmärksamhet åt mina gruppmedlemar =) Hör senare, Kram på er....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0