Summering(i brist på fantasi)

Förra veckan försvann lite för snabbt för att jag skulle hinna me o skriva alla inlägg som planerat.

Onsdagen gick ganska snabbt fram tills vi skulle iväg. Fick lite extra tid men lik väl så blev det lite stress i slutet. Gav mig dessutom på att börja locka håret utan att kolla vad klockan va, men med hjälp av Johanna så blev det lockar i mkt av håret o med en snabbt fixad o bra uppsättning såg det ritkgt bra ut. Ska man locka allt mitt hår tar det flera timmar o i och med att jag har så tjovk hår måste man ta tunna slingor om det ska bli riktigt bra. Men iaf det blev bra o vi hann me en drink innan vi skulle gå ut o möta Isabelle o Wiveca för att gå iväg till Angela. Där skulle vi på ljus party, homeparty med ljus. Som igentligen var en ¨cover-up¨  för överaskningsparty för Malin o Maria som fyllt år. När ljus-tanten äntligen gick, vilket hon inte ville göra i första taget, kunde vi sätta igång, fram me champangen o presenterna. Det roligiste var att de inte listat ut nåt så de blev verkligen förvånade o rörda när de såg presenten o vad den innehöll. Efter drog vi till Pluto där många från klassen redan var, det var dock en besvikelse att de spelade så dålig musik. Nån drink o öl senare gick jag o Johanna hem, skönt nät det  mitt inatten är behaglig temperatur o man inte fryser.

Torsdagen sov jag länge inte för att jag avr bakis utan mest för att jag verkligen behövde det, vilket var skönt. Vi hade inga förläsningar o framåt kvällen gick Johanna o jag för att hyra film o köpa nåt gott att käka till den. Vi hyrde den nya me Irene Huss, Nattrond. Riktigt bra film med dock några mindre bra skådespelar insattser men det drog inte ner betyget för den.         
                                             image51

Efter det kikade vi på Lyxfällan o Dirty sexy money. Ibland fattar man inte hur folket kan hamna i situationerna som de är i o inte verkar fatta att de är i. Så många unga som sätter sig i skiten så tidigt o inte verkar förstå att det de gör e fel sätt o inte leder till nåt bra i slutändan. Kom sen ner till mig för att packa för helgen, kikade på hockeyn o pratade me Malin. Ska verkligen bli kul o jobba tillsammans i sommar o var länge sen vi sågs. Har bestämt att vi ska ha många grillkvällar, fler än vi hann me förra året. 

Fredagen började men en föreläsning med en ny lärare som verkar lovande. Det enda som jag stör mig lite på är att han läser innan till i sina papper hela tiden o inte verkar vet avd han ska säga utan måste läsa för att komma på vad som kommer näst. Efter det gick jag hem käkade lunch, Johanna kom förbi en sväng o lånade tejp o sen tog jag bussen ner till stationen för att ta tåget hem till Linkan. Väl framme där blev jag hämtad av min Plasma(låtsasmamma) o så kte vi hem o gjorde oss iordning, snabbt för att vara mig. Bussen ner till CC där det var en stor After Work me ca 2000 person på plats. Där bjöds det på mat o dricka o vad det gott eller var det gott då, hur gott som helst, 

Lördag o söndag gick förbi för snabbt med stekande hetta. Hann me en sväng på stan, hjälpa till me huset som pappa håller på att bygga, sola o självklart grillning. Det var riktigt härligt o gott. Sen blev det tåget hem, trodde jag iaf. Tåget blev inställt på grund av en brand längs vägen. Så fick åka till sthlm för att sen byta till ett tåg till v-ås men det först efter två timmar. Så det vara bara vänta, som tur var skulle Rambo me samma tåg så vi hade varandra att prata me, annars hade man nog börjat prata me sig själv. Men efter mkt så kom jag iaf hem kl 23.30 o jag började resan kl 18.00! Så míndre lyckad resa men kom ju fram iaf.
 

Kommentarer
Postat av: Malin den förvånande

Ja det där blev en fulländad cover-up. Tack för en kul kväll =)

2008-05-13 @ 19:42:40
URL: http://malinmarialinneafredrixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0