Vart tog veckan vägen?

Idag e det redan torsdag o det har jag inte riktigt hängt me på. Hela veckan har bara försvunnit sådär o utan att jag gjort allt jag skulle, börjar få lite panik nu. Måste verkligen läsa o det me en gång igentligen.

Idag var ytterliggare en dag som började tidigt, men låg o drog mig lite inna jag klarade av att ta mig upp. Sen blev det e rätt seg förmiddan men ändå produktiv o fick till en hel del text. Men vi börjar känna pressen för att uppnå sidantalet för uppgiften, vår handledare sa dock att det e bättre me 10 bra skrivna sidor än 20 sådär sidor så det ä väl lite det vi lever på för tillf'ället. När vi man äl sätter igång kommer det dock mer ur en än man trott, för man kommer på nya saker som ska va med. Det e inte så långt kvar nu vi hade sagt att det skulle vara klart imorrn men vi får se hur det blir me det. Kanska får ta o sitta på måndag oxå. 

På eftermiddagen hade vi föreläsning men den var så grymt tråkig o långsam att vi betsämde oss för att gå där ifrån i första pausen. Det som retar mig så jäkla mkt är att han står o läser utantill i papprena på vad han ska säga. Men iaf vi gick som sagt o jag o Johanna åkte till Systembolaget för att handla inför helgen, vilket vi tänkt göra imorrn men som skulle ha blivit lite stressigt så vi tyckte det blev jättebra när vi kunde åka idag. Så nu e det avklarat. För helgen, imorrn närmare betsämt, så kommer det besök från Johannas hemort i Dalarna.

Vad seg man blir av heldagar såhär, borde sättamig o plugga nu. Hur nu dt ska gå o hur ska det gå när man ska jobba i sommar o man ska ta sig upp tidigt på morrnarna alla dagar i veckan o sen jobba hela dagen. Det ska nog gå bra, ska bli grymt skönt o börja jobba igen även om det inte är så länge. Saknar det lite o ibland mer, har dessutom hört att jag e efterfrågade alla går bara o väntar på att jag ska komma. Som det lät så kanske jag får börja nåt tidigare än planerat men det får vi se inge som frågat än. Ska bli himla kul o träffa Malin igen, det ä så länge sen nu. Mkt o parta om o ta igen =)

Nu ska väl jag kanske t o göra nåt vettigt då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0