Ännu en helg har gått...

Fredagen var en underbar dag me mina tjejer o precis vad jag behövde. Först föreläsning på SU i gamla träbänkar vilket baken att somna efter ett tag, men det var bra o gav en hel del. Efter det blev det buss sen tunnelbanna för att ta oss ut till söder, lunch o shopping ;) Det blev lunch på En till grek på söder o vad annars än ett glas vin till en fredag lunch sådär :p När vi laddat batterierna blev det dags att börja letandet efter klänning till lördagens fest. Hittade en till slut på Fröken Sött, som var rikitgt fin. Vandra in mot stan o hitta ett clown-kort till presenten Issa skulle få, hon som älskar clowner NOT! Tåget hem sen snabbt till ica o möta Wivi o sen ta oss hem innan Karin skulle komma förbi me vin o kladdkaka! Gissa om det blev en lyckade kväll me mkt snack! Så skönt att vi har varandra!

Lördagen sov jag ganska länge sen gick käkade frulle o klädde på mig för att gå ner på stan me Wivi då vi båda va på strumpbyxe-jakt. Som fick ett lyckat resultat. Hem slappa i soffan, sen fixa mat o så kom underbara Mallan. Vi började göra oss iordning samtidigt som vinintaget började, thihi. Efter ett tag kom Wivi och Emma efter strikta order att gå hem till mig o inte va ivägen :p Sen kom även Rebban o nu ringde i alla möjliga telefoner för att säga att nu fick minsann ta oss dit...Hissen e självklart trasig o halvägs upp(en liten överdrivning men nästan) inser jag att Mallan o jag glömt vårt vin hemma hos mig Så ner igen o över gatan o in till mig. När vi kommer tillbax fungerar hissen igen till vår lättnad. Efter en iskall förris var det dags att dra ner till Pluto för middag o PARTY all night long! Det här blev en extremt lyckad kväll, TACK alla min tjejer för att ni gav mig en rolig helg. Ett speciellt STORT TACK till Issa som fixat allt, bra initiativ!

Idag eller insåg nu att det var igår :p va det måndagen den 24 november vilket betyder att det bara e en månd kvar till jul! Den här hösten har gått så grymt fort...vart tog den vägen, vem vet?!

Nu e det dags att sova, så godnatt o dröm sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0