Förra veckan

Förra veckan hände det inte så mkt, jag låg hemma och var sjuk, men visste att energin skulle behövas senare under veckan. Så tiden fördrevs mest i soffan och sovandes i sängen med feber som enda sällskap. Saknade tjejerna men orkade inte heller ta mig någonstans och kände inte för att träffa nån. Så på så vis var det ganska skönt o bara ligga hemma o inte orka göra så mkt, det som dock fick lida var min hemtena som delades ut på måndagen och skulle lämnas in på fredagen. Nu är jag iaf beredd på att det inte kommer gå så bra, så får jag ta det då vilket säkert kommer komma i helt fel tillfällen. Men sånt e livet och får ta o "step it up"!

På fredagen kom min lillasyrra, så ner till station i snöstorm o hämta henne från tåget. Så vandra hem igen i stromen, det blev som ett helt träningspass. Vi tog en liten tupplur sen kom wivi och hennes syrra över, vi snackade en del innan vi bestämde att vi skulle gå till ica för handla det som behövdes för tacos. Hem till wivi o lag mat, medan vi gjorde det kom våra syrror på att de hade mer gemensamt än de trodde och det blev ett jäkla kackel! Efter det var det dags att gå ner till bion o se Patrik 1,5.

Den var riktigt bra och vi skrattade genom hela filmen. Visserligen skrattade vi redan innan filmen började p.g.a; de andra besökarna, salongen som rymt från 80-talet, andras skratt. Efter det blev det hem till wivi och kolla en film då ingen av oss kändes oss trötta. Halloween kom oxå på besök :p

På lördagen blev det en sväng ner på stan, kika runt i butiker och fika på Wayne´s. Hittade en t-shirt men annars höll jag i plånboken då det snart e dags för en resa me mallan =) Hem och ta det lugnt, kika TV och snacka en massa skit me syrran o vad som hänt sen skolan började. Fixa middag sen kom wivi och syrran över, kikade på TV o på en film sen var vi alla helt slut o de vandrade hela långa vägen hem :D
Söndag och det var dags för hemfärd, vi plockade ihop och packade sen ner till Jensens för en lunch innan det var dags för syrran att hoppa på tåget hem! Det var en bra helg, då man kunde slappna av och koppla bort en del.  

Det var min vecka det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0