Så var helgen förbi...

Som sagt var jag ner på stan i fredags, vad jag inte berättade vad att jeg efter att inte ha hittat några kläder alls gick o köpte två par stövlar. Högt skaft(till knät) o klack, den ena lite högre än den andra. Då tänkte jag mest att jag skulle hem o prova för att lämna tillbax de jag kände minst för, men nu har jag beslutsångest. Vet inte vilka jag ska spara o vilka som ska få gå tillbax till affären o så pratade jag me tjejerna o dom tyckte jag skulle spara båda för jag hittat två par bra skor till bra pris. Det e inge skitskor utan kvalitet, ni som känner mig vet att jag inte köper nåt annat! Så nu vet jag inte alls, ska jag spara båda eller lämna tillbax ett par?

Helgen har bestått av födelsedags firande. I fredags var det e1´s  och e2´s tur. I lördags var det Johannas tur. Det händer mkt här. Det var roligt på båda, men orkar o tänker inte komma me nåt skvaller! Ni som va där vet!

Idag var dock en mindre rolig dag, vaknade o visste inte vad klockan va då mobilen visade en tid o väckarklockan en annan. Till sist insåg jag att det har blivit vintertid över natten o att klockan inte alls va så mkt som jag trodde. Men då jag inte kunde somna gick jag upp iaf, det var då jag upptäckte att förkylningen som varit på g ett tag hade anlänt. Med feber o huvudvärk, tack för den! Så det va bara proppa i ipren o lägga sig i soffan. Nu har även halsen börjat göra ont, så vi får se hur det hela slutar. Har ju som sagt en hemtenta denna vecka så behöver mitt huvud på topp.

 
Fler höstdagar som denna efterfrågas!


Borde nog ta o sova nu, så ska väl försöka!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0