Jag vet...

...nu  e det jättelänge sen jag skrev sist. Men har inte vare sig haft tid, ork eller inspiration. Den(inspirationen) flödar inte just nu heller dock, men kände att jag måste skriva nånting så ni vet att jag lever. Får bli en kort resumé över vad som hänt så kommer en längre version senare, tyvärr.

Jag o Johanna hade d riktigt bra på Kreta. Det var varmt vi låg vid poolen varje dag o stekte, det var himmelriket. Tänk om man kunde få ha det så varje dag. Ät supergod mat o drack goda drinkar. Hotellet var mkt större än vi trott men sängen var den obekvämaste någonsin.

Sen var det bara hem o tvätta för nu skulle skolan börja o jag e fadder. Så vi har hand om nya elever, så kallade Rookies. Vi har haft aktivitet i stort sett varje dag så man börjar bli lite sliten, men så jäkla kul som vi har d så man glömer bort det. Nu e det inte så många aktivitet kvar men då kommer skolan kräva uppmärksamhet. Men då kommer jag va hemma mer o kunna skriva så då blir det andra bullar.   
Blev förkyld under slutet av förra veckan o idag känns d nästan värst. Har hostat hela dagen o tror jag haft feber. Rösten kommer o går lite. Det va länge sen jag var såhär förkyld! Inte nog me d så är det en visdomstand som passar på att komma fram samtidigt o det gör verkligen SKITONT. Så jag var tvungen o gå o lägga mig en stund tidigare under kvällen, då både huvudet och ¨tanden¨ bara dunkade. Så det resulterade i att jag inte kan somna nu, utan sitter här me datorn i knät o försöker få tiden att gå eller mest väntar på att jag ska bli trött. Ska nog försöka sova nu så man får nån sömn innan jag måste gå upp imorrn för att gå på föreläsning.

Varför får jag en känsla av att du ljuger eller iaf inte berättar hela sanningen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0