Sen dess...

...har det varit jäkligt mkt i skolan. Hemtenta och nu ett grupparbete som har krävt mkt tid. Men vi har kul under tiden iaf, e i en grupp me mallan, angi och issa; Vilket ibland kan leda till att diskussioner försvinner iväg på saker som inte alls har me arbetet att gör men sen hittar vi tillbax igen. E ju det som gör d kul, kan snacka en massa skit för att lätta upp dagen som annars består av artiklar(speciellt en), böcker och teorier m.m. Efter handledning idag känns d som vi e på rätt spår och d kommer nog gå bra.

När jag satt o käkad så skickade mysiga angi ett meddelade o frågade mig om jag inte ville ut o gå en promenix. Självklar ville jag det då jag under dagen suttit o tänkt att jag ville hinna me en promenad under kvällen. Så det blev en promenad på 1 timme o 10 minuter, inte illa skulle jag vilja säga. Det var jättemysigt och skönt o prata av sig, dessutom me en som tänker väligt likadant känns d som iaf. Eller va säger du? Det måste vi göra om o snart ;)

Nu har jag fastnat på msn me Lisa, får väl se när jag kommer där ifrån :p Men e inte trött än iaf...

Ha d bra, Kram

Kommentarer
Postat av: Angi

tack desamam raring va en bra runda med bra samtalsämnen.. ska vi ABSOLUT göra om!!! ses om några timmar ...PK

2008-10-02 @ 21:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0