ojoj vilken helg d blev

I fredags var det äntligen eller ja dags för tentan...gick dit o blev förbrylad över frågorna o trodde d bara va jag som inte verkade ha lärt mig nåt under veckorna. Men jag läste frågorna noga o svarade så gott jag kunde. Efteråt var det flera som ringde o sa att dom oxå tyckte vissa frpgor va konstiga o konstigt formulerade.  Så då kändes d bättre! Gick hem o slängde i mig en supersnabb lunch o lämna av lagboken för skulle ner på stan.

Trodde jag skulle hitta nåt fär kvällen men icke sa nicke! Så när klockan var 14 gick jag mot Nail store för här skulle d bli manikyr av så d ryker. Man känner sig så mkt fräschare med en gång...tänka vad ytliga saker kan göra för en. Det som fick mig att bli lite sur var att d började snö o blev storm! D skulle ju va vår nu..

Gick hem i stormen o d var bara börja me en gång o fixa sig iordning för här skulle d bli party party! Hem till Mallan för en underbart god middag...tack M o W. Sen var det bara börja pumpa party musiken(även om d var lite svårt :p ) o ladda inför kvällen. Och om d blev en lyckad kväll/natt på BMB...såå lyckad men "you had to be there"!


ja, jag vet att d e en cover men den e bra ändå!

Vaknade helt okej på lördagen men valde att ta d riktigt lugnt. Skönt för va första gången på länge som man kunde slappna av utan att hela tiden känna stressen i bakhuvudet! Kvällen skulle bjuda på vin hos Karin vilket visade sig bli groggar o lakrits shots...ojoj...men vi hade grymt kul! Söndagen var inte lika kuul. Men men nu har jag haft en riktig fest helg som jag kan leva på tills vi får pengar nästa gång!

Nu är det dags att börja fokusera på Statistiken kommer nog bli lite svårt nu innan påsk så får se hur mkt d blir men nåt kanske! Än så länge känns d bra o lätt...hoppas d fortsätter så!

Idag har det varit så fint väder o ganska varmt för första vår värmen. Blev lunch på Wayne´s, sen en tripp till IKEA o Maxi. Var riktigt stolt över mig själv som höll hårt i pengarna på IKEA o bara köpte en blomma/växt som jag planerat. För vissa andra gick d mindre bra :p Nu e frysn laddad me en mass mat så ska nog klara mig ett bra tag!

Under kvällen fick jag en grym huvudvärk så d bara bultade, så somnade i soffan o var nära på o bli kvar där hela natten men släppade mig till sist till sängen!
Nu e d dags att sova...natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0