SOL SOL SOL

I fredags var det dags för mysig middag me flicksen hemma hos angi...och här skulle vi gödas :p E glad att jag hjälpte till me matlagningen för nu kan jag laga d igen själv! Alla va så hunriga o tyckte d va så gott att d blev tyst ett tag o alla bara skövla in mat på löpande band. Eftersnack me lite vi o tillbehör....sååå underbart o mysigt.




(sorry darling att d blev exakt samma bilder men orkar inte leta efter andra :p hoppas inte du blir sur! hihi)

Lördagen bjöd på föreläsning mellan 9.00 och 17.30...lite jobbigt men upplyftande me lärare som e engagerad o vill lära ut o att alla ska förstå! Det avslutades me ett härligt eftersnack i solen då vi åt vårt mellis innan vi skulle skiljas för nån dag! Maria kommer alltid me roliga o bra kommentarer som får en att le o skratta...du e för härlig gumman! Gick hem o kvällen spenderades i soffan i horisontellt läge...halvt sovandes till och från.
Söndagen blev en riktig seg-dag såå skönt. Kändes verkligen som batterierna behövdes laddas!

Idag försökte jag o wivi göra lite uppgifter i statistiken...d gick lite sådär. Känner att jag verkligen behöver läsa men svårt när böckerna e 20 mil härifrån men snart får jag dom o då har jag inget o skylla på längre. Men ska börja läsa böckerna iaf o komma igång för att slippa stressen inför tentan. Sen kom angi o wivi förbi på en spontan-fika efter d varit på olika äventyr.

Idag börjar den nya (femte) säsongen av The Hills i USA så imorrn eftermiddag/kväll finns d på nätet att se....kan knappt vänta. Det kommer vara Laurens sista säsong men verkar som serien ska fortsätta utan henne...vet inte vad jag tycker om det. E ju ändå henne allt har kretsat runt även om man får följa de andras liv mer och mer. Får väl se hur det blir o kan diskutera det när d blir verklighet.


Imorrn blir det förläsning under förmiddagen me våran entoniga men bra lärarinna. Sen förhoppningsvis en eftermiddag i solen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0