En vecka som flög förbi

Den var segstartad med sega dagar då jag inte alls gjorde det jag hade tänkt. Blev en mysig o trevlig fika med rebban. Sen helt plötsligt var det onsdag då jag o angi tog tag i de sista förberedelserna inför den stundande ROCKFESTEN! Det blev en shoppingtur där vi i detalj tog oss igenom affärer för att hittat rock prylar att dekorera gåsmyren med...det blev lyckat o vi hittade en hel del! Efter det blev åkte vi hem till angi för en testsminkning o sen en mysig fika som wivi och bellan anslöt till. Mysigt tjejer =)

Torsdag o dagen då det skulle bli rockande för fullt men vi hade heldag i skolan vilket vi redan från början beklagade oss över...hur skulle vi hinna? Hur skulle vi orka? Att fixa utseendet tar ju tid :p...eller hur marry?! Vi hade bra föreläsning innan det var dags för lunch me massa roligt snack som vanligt. Vi började den andra föreläsningen o alla va uppspelat o inte riktigt uppmärksamma så när vi äntligen fick rast var vi ett lite gäng som smet. Kom hem o kunde ta det lungt en stund innan det var dags att börja göra sig iordning, efter ett tag fick jag sällskap av wivi och bellan. Sen var det dags att dra sig mot gåsmyren där partyt väntade...o gissa om det blev en lyckat party alla kom o sa hur bra o kul det varit innan dom drog sig hemåt! Vissa hade dock svårt o slita sig...oscar sa hej då men fastnade sen vid karaoke o kunde inte slita sig därifrån på ett par timmar. Till slut fick vi börjar köra ut folk så man kunde gå hem o sova. Mer än så delar jag inte me mig...var man inte där får man skylla sig själv!



Fredagen var en riktig bakisdag, vi mötes vi skolan för en "lunch" men insåg att kåren inte har förstått att man vill ha en flottig pizza vid 15 en fredag :p så fick bli 65´an istället innan det var dags att städa lokalen. Fanns inte så mkt kvar att göra då vi varit duktiga o plocka lite nu och då under kvällen. Hem o ladda för snart var det dags igen att göra sig iordning igen..vi skulle nämligen till BMB där Arvingarna skulle spela...jag vet det e arvingarna men dom va riktigt bra och spelade många skitbra rockklassiker. 

Tog ytterligaren en långsovmorgon på lördagen kändes som det verkligen behövdes. Dagen gick o sen var det dags att laga middag me bellan...blev ritkigt lyckat enligt henne...så får nig ta åt mig av den komplemangen. Det började närma sig Melodifestivaldags, vi poppade popcorn o sen kom wivi o jocke förbi för att kika me oss. Vet inte vad man ska säga längre...jag undrar vilka det är som röstar nuförtiden? Förstår inte hur vissa kan gå vidare? När det var slut ringde rebban som skulle hämta upp mig o bellan för nu skulle vi bowla. Det var verkligen länge sen sist men vi hade verkligen skitkul och för vissa gick det bättre :p

Efter tre kvällar i rad var jag rätt seg när jag vaknade imorrse(ja, jag vet att den nu egentligen e måndag men men) men ändå förvånadsvärt pigg iaf. Slemma o wivi kom förbi för lite plugg...o vi var duktiga o gjorde en hel del uppgifter. Nu har vi dessutom ett schema som vi verkligen ska följa...eller hur tjejer! Var ändå en skön dag o man kan känna att man gjorde nåt bra oxå!

Borde sova nu för ska upp om ca 7 timmar för en dag i skolan...så sov så gott allihop!

Kommentarer
Postat av: Mallan

=)

2009-02-27 @ 22:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0