HÖK-plugg

Blev dagens ord som slemma tyckte va skitkul. Jag var skit seg imorrse o va nästan på väg o slänga mobilen i vägen när den ringde för att väcka mig vid nio. Somnade om o fick bråttom när jag sagt att jag skulle vara hos slemma vid 10...men var där lite senare bara ;) Vi var riktigt duktiga o gjorde 19 frågor i vårt övningshäfte! Bra jobbar tjejen! Ibland svävade det ur i diskussioner om lokförare o halsband, hihi! Hem käka lunch ta d lugnt innan en grym huvudvärk kom...somnade till o vaknade två timmar senare. Hoppsan, men men kändes som det behövdes!

Här kommer videon till November rain med Guns´n´Roses på önskning av angi. Det är en låt som vi har en speciell realtion till, inget som kan förklaras det bara e så...det e våran låt! Så här kommer den babe!

Kommentarer
Postat av: Angi

tack så mycket pluttis nu vart jag glad:D

2009-02-12 @ 22:17:29
URL: http://angeelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad gulligt du hade skrivit i min blogg hjärtis! Ja det är verkligen kul att vi funnit varandra.:)



PoK

2009-02-22 @ 18:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0