Skola

Förra veckan kändes det som om skolan kom igång o nu har jag en hel del o läsa. Ska nog gå bra för den här kursen känns väldigt intressant...vi läser nämligen Handelsrätt och det är ett område jag kan sig mig jobba inom i framtiden.

Hade väl sådär motivation och tid för att orkar bry mig allt för mkt om det då nästa resa var på tur...nu skulle vi på Cinderella kryssning me wivi o hennes kompisar, för hon o Jesso fyllt år! Det blev en väldigt lycka kryssning...på en båt är der inte lätt att hålla reda på alla så ibland tappade man bort nån men hittade alltid tillbax till varandra. Vi hade grymt kul iaf...eller hur wivi?! Det blev dessutom shopping i taxfree, man kan ju inte åka utan att handla där ;) På lördagen blev det att göra sig iordning för nästa fest redan på båten...ta sig av o inse att vi var tvungan o ta tåget...åka till v-ås o gå direkt till nästa fest för Rebban fyllde år det skulle firas!


  

                                           Grattis gumman! Alltid lika söt :)

Det blev en toppen kväll med supergod mat och en ännu underbarare tårta. Kackel och en hel del skratt innan vi begav oss till BMB för party all night long! Drinkar och vi dansade som aldrig förr ;) Tack alla för en toppen kväll!

Efter en riktigt lång helg känner jag mig åndå inte så sliten men dock börjar en förkylning smyga fram...inte så kul så hoppas den försvinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0